تاثیر گوگل ادورز در سئو طراحی سایت چیست

گوگل ادورز در مفهوم پرداخت هزینه ای به گوگل برای نمایش طراحی سایت با کلمات کلیدی مرتبط در صفحه نتایج جستجو خواهد شد. نمایش طراحی وب سایت در صفحه نتایج موجب هدایت ترافیک و کاربر به سمت سایت خواهد شد که تاثیرگذاری در سئو سایت را نتیجه خواهد داد که سودآوری را برای کسب وکار به دنبال خواهد داشت.

 

 

تاثیر گوگل ادورز در رنکینگ

این سوال پیش خواهد آمد که آیا گوگل ادورز تاثیری در سئو سایت و پروسه بهینه سازی سایت خواهد داشت.در پاسخ می بایست بیان نمود گوگل ادورز اگرچه در رنکینگ طراحی سایت شما تاثیر چندانی نخواهد داشت اما به دلیل کاوش گوگل در صفحات طراحی وب سایت شما منجر به نمایش صفحات فرعی شما در رنکینگ بالاتری خواهد شد و ایندکس گذاری سریع صفحات طراحی وب سایت شما را نتیجه خواهد داشت که در سئو سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. افزایش ترافیک که به دلیل نمایش طراحی سایت شما در نتیجه جستجو می باشد برای اهداف کسب وکاری شما موثر می باشد و سودآوری لازمه را در کسب خواهند نمود. گوگل ادورز برای سایت هایی که عمر کوتاه تری دارند اثرگذاری بیشتری خواهد داشت زیرا گوگل به صورت مرتب در صفحات طراحی وب سایت کاوش می نماید تا در رنکینگ مناسبی صفحات را در نتایج جستجو به نمایش بگذارد.

 

فیلتر بودن گوگل ادورز در ایران

بحث دیگری که در خصوص گوگل ادورز مورد توجه قرار می گیرد فیلتر بودن گوگل ادورز در ایران می باشد که در نتیجه با کلیک بر روی لینک با صفحه فیلتر شده مواجه خواهد شد. بدین واسط با کپی نمودن آدرس و یا درج شماره تماس در زیر لینک طراحی سایت خود می توانید کاربران را به سمت کسب وکار خود هدایت نمایید.

زمانی که افراد مختلف تلاش می کنند که کلمات کلیدی مناسب را برای طراحی سایت خود و سئو سایت مناسب بیابند یکی از بهترین روش های و سایت هایی که می تواند به آنها کمک کند سایت Google AdWords می باشد. در این سایت شما قادر خواهید بود که امکانات و ویژگی های زیادی را برای یافتن کلمات کلیدی متناسب با فعالیت خود پیدا کرده و انتخاب کنید. از جمله این امکانات این است که لیستی از متوسط جستجوی ماهیانه و نیز کلمات مشابه را به شما ارائه می دهد که با توجه به آن می توانید کلمات بهتری را برای سایت خود انتخاب کنید که نزد کاربران نیز محبوبیت داشته باشد. به همین دلیل است که گوگل ادوردز می تواند نقش مهمی را در طراحی سایت شما و نیز بهینه سازی سایت در مراحل بعدی داشته باشد. دقت داشته باشید که علاوه بر کلمات برخی از جملات و یا کلمات ترکیبی نیز می تواند ترافیک بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد و از نظر سئو سایت نیز به شما کمک کند رنک خوبی به دست آورید.

Google AdWords گوگل ادوردز

 

اهمیت انتخاب کلمات کلیدی مرتبط در طراحی سایت


در انتخاب کلمات کلیدی در طراحی وب سایت نکات زیادی می تواند دخیل باشد که البته به تناسب اهمیت می توان مهم ترین موارد آنها را در نظر گرفته و در موردشان صحبت کرد. از مهم ترین این مؤلفه ها علاوه بر استفاده از Google AdWords و کلمات پُر جستجو توسط کاربران باید به مرتبط بودن کلمات با استراتژی ها و اهداف بلند مدت کسب و کار و حوزه فعالیت شما اشاره کرد. ترسیم یک چشم انداز کلی در محتوای طراحی سایت شما ضروری بوده و باید مطابق با آن کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر حوزه کاری شما طراحی وب سایت باشد و بخواهید کلماتی مانند تور گردشگری یا تعمیر کامپیوتر انتخاب کنید قطعاً با چارچوب کاری شما و کُلیت برنامه های شما همخوانی نخواهد داشت. بهترین کار این است که از کلماتی مانند طراحی وب سایت، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، ساخت سایت و غیره استفاده کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید